.

Dobro jutro radni narode Bosne i Hercegovine na privremenom radu u Novosibirsku. Tek je 12 sati i 43 minute

UPDATE:

Harise molim te dodaj me ko prijatelja, imam ih 99, i bila bi mi čast da mi ti budeš stoti.
                   Srdačno Vaš, dopisnik iz Splita
                                           Kontinentalac

kontinentalac
Jako aktivan u doba NOB-a, jedan od titovih suradnika. Čest pojam u Titovim stazama revolucije i na bočnim stranama bagera. Obožava treset, mrzi glinu, tad mu mašine najviše pate. Jede jednom ali mnogo, pije često, ali zna granicu. Igricu koju bi volio da ima niko neće da sponzorira, jer su njegovi bageri pali u zaborav sa padom bivšeg sistema a na vlast dođoše neki novi klinci, katerpilari i volvoi

37 komentara

  1. Ra: sad kad već kažeš, mogla bi i biti. al evo me dodala neka djevojčica po imenu addnna tako da sve pada u vodu:)
    linoleume: hare je sama esencija bloga. ja ga volim:)
    tašana u nesanica: moj i sin i č+ćerka će se zvati haris;)
    PC: jebiga drug, nekako sam rano se digo sa sjetom. pa da podijelim to s momcima na naftnoj bušotini:)
    Sanla: ja bi, ima i đe spavat. al me ne ferma.
    Muzikice: pa zašto to tako, mogu li se iskupit?

  2. PC i tašana: moram se ispričat. pošto ne mogu temeljito da čitam svoje komentare, a relativno brzo kucam, potkradaju mi se greške. č+ćerka je proizvod kucanja i gledanja u tastaturu a ne u monitor. znači napisao sam čerka prvo, jer je “č” odmah pored “ć”. Pošto su mi velki prsti, zajebao sam se. ne gledajući u monitor pritisno sam tipku “<---" ili popularnu "back" tipku. Barem sam mislio da jesam, a kasnije sam vidio da sam se i tu zajebao pa sam pritisnuo tipku "+" koja se nalazi odmah pored ranije navedene tipke "back". znači, "č" je trebalo biti obrisano i zamijenjeno sa "ć". Srdačno Vaš Kontinentalac;)

  3. ha ha ha Pravoslavni…meni se sad svidja sto Konti kaze da ima veliku ruku pa cu ipak ostat njemu vjerna, znas sta sve veliki prsti znaju da izazovu…ajmeeeeeee heheheheheeheheheheheehe al ipak ti saljem jedan poljubac i pitanje, što ne dodji na burek neki dan? 😉

Komentariši