200

tagovi: jubilej, uštipci s kajmakom, travarica

Image Hosted by ImageShack.us

kontinentalac
Jako aktivan u doba NOB-a, jedan od titovih suradnika. Čest pojam u Titovim stazama revolucije i na bočnim stranama bagera. Obožava treset, mrzi glinu, tad mu mašine najviše pate. Jede jednom ali mnogo, pije često, ali zna granicu. Igricu koju bi volio da ima niko neće da sponzorira, jer su njegovi bageri pali u zaborav sa padom bivšeg sistema a na vlast dođoše neki novi klinci, katerpilari i volvoi

12 komentara

  1. kono:jetrva i zaova su meni dvije nepoznanice za čitav život. nikad ne znam koja je šta
    sanji: gdje si ti sada, ja sam zvao englesku i reko da sam ja i da tražim sanju i nisi se javila
    junak: post turbo folk art:) hvala
    glumicice: ma neću još. kruh i mlijeko su poskupili, a ja kao necessity ne smijem:)
    sanla: šta ćeš? ima rakije, vina, pive i rakije i meze
    cenzura: jesi to bio blizu da surfaš a? ma kakvi moja slika. ja sam više onako arhitektonski tip, mršav krive kičme blijed i s podočnjacima:)

Komentariši