LIPO LI JE LIPO LI JE

JEDITE RIBU, VOZITE BICIKL, NOSITE POTKOŠULJE, SLUŠAJTE MAJKU, POŠTUJTE OCA, IZBJEGAVAJTE GMO, PIJTE ZELENI ČAJ, NE PIJTE DOK VOZITE, NE PLJUJTE PO ULICI, SLUŠAJTE PAMETNIJE, NE DERITE SE NA DJECU, NE BRINITE SE, REDOVNO SPAVAJTE

23.04.2009.

DEGENERACIJA MUZIKE

Ja, kao muzičar dugi niz godina, živim za dan kad će na MTV-u ili TV Pinku puštati spotove u kojima neće biti pjevanja, ali nikako. Nego će se girl band, sa golim silikonskim ljepoticama, seksati u grupnjaku sa pedeset crnaca sa zlatnim zubima u savršeno razrađenoj koreografiji. Možda i samo možda da se ponekad kaže neka riječ da se naglasi početak, sredina, vrhunac i orgazam pjesme.
Jedan od spotova bi izgledao ovako:
Gro plan lica preplanule djevojke. Kamera se odalji a djevojka u ruci drži penis kao mikrofon. Još malo dalje i vidi se da se njene prijateljice iz girl banda u svim pozama valjaju po swarowski kristalima sa nekih trideset apolona od 20-25 godina. U bendu mora biti jedna crnkinja (tolerancija), par bjelkinja, i možda kakva egzotična meleskinja ili azijatkinja odgojena u zapadnjačkom duhu. Sve imaju, ne prevelike, ali velike sise.
Ona prva ponovo uđe u kadar, u očima joj odsjaj od onih u krug postavljenih neonki iz spotova. Cijelo vrijeme piči neka muzika, ali ona nije ni bitna. Bitna je utoliko da neki Timbaland može uzeti tantijeme na svako puštanje pjesme na teveu.
Da napomenem da bi se pjesma zvala totalno kretenski tipa "jockey ride" ili "69" štajaznam.
Hajmo se vratit na pjesmu. Dakle dolazimo do one glavne. Ona je sad nagužena na novi Bentley i kao potpuno spontano otvara svoju novu nokiu od Louis Vuitona dok joj jedan reper crnac sa govornom manom prilazi s leđa u punoj erekciji i repa nešto "hm, ha, hm", naravno što nerazumljivije. One ostale ništa ne pjevaju nego se karaju po burberijevom tepihu od 120 m2 ručno vezenom u indoneziji samo za ovaj spot. Sad se već ubacuje par scena sa padanjem vode i usporenim scenama te raznim grimasama u krupnom planu.
Sad se već i ona glavna počinje karati. Nema pjevanja naravno jer su joj trojica zaptila sve otvore na tijelu. Muzika cijelo vrijeme svira ali ona nije bitna, to jest niko je ne primjećuje.
Opet onaj crnac uđe sa "hm, ha, hm" i vidi mu se na faci da pravo pati radi nečega u spotu te nonšalantno šalje poruku sa platinastog Blackberrija dok sjedi u kabrio Enzo ferariju i ima okačene svoje inicijale izljevene u zlatu i afričkim krvavim dijamantima. Muzika i dalje piči i piči. To primjete oni slijepi ili oni seksualno poremećeni. Spot završava sa preplitanjem mnoštva usporenih scena seksa, naravno, i crno bijelom scenom bukkakea. Po njima svima padaju novčanice, onaj bentli i ferari gore u ekstazi, tepih je sav uflekan a negdje u ćošku sjedi producent kao pravi kuler i pimp kakav i jeste i smješka se brdu zlatnih poluga.
Kraj spota.
Kad bolje razmislim čitav spot je crnobijeli da više do izražaja dođu podmazane guzice i preplanule sise.

To će biti dan kad ćemo sigurno znati da je popularna muzika umrla.

No muzika, kao što sam rekao, nije ni bitna

LIPO LI JE LIPO LI JE

TAČNO VRIJEME
SPLIT
BUSOVAČA
<< 04/2009 >>
nedponutosricetpetsub
01020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
2627282930



KARIKE

AUTOR
Kontinentalac je jak kao dvadeset žena.
Kao dvadeset velikih žena

HIT TJEDNA

TIŠINA

MATE MIŠO KOVAČ -PUCAO U SRCE RANIO RUKU